Це історія про маленьке диво для тих, хто творить справжні дива для нас. У відео знялися зірки телеканалу та актори улюблених серіалів: Надія Матвєєва, Тетяна Висоцька, Григорій Решетник, Ектор Хіменес-Браво, Володимир Ярославський, Ольга Мартиновська, Тетяна Кравченко, Олексій Суровцев, Альбіна Перерва, Борис Георгієвський.
Міні-фільм створила маркетинг команда СТБ за підтримки відомих в Україні брендів. Побачити чарівну різдвяну історію можна з 13 грудня до 13 січня в ефірі СТБ та на офіційних діджитал-сторінках мовника.
- Про ідею
На ідею ролику творців надихнула тотальна підтримка одне одного, яку українці проявляють уже майже два роки.
Ми можемо абсолютно різними способами висловити свою любов та піклування про наших захисників і захисниць. Ми щодня можемо створювати для них справжні дива: як регулярно донатити на забезпечення нашої армії, постійно думати про те, що ще ти маєш зробити сьогодні для Збройних Сил України, так і турбуватись про родини, які чекають на них вдома. Можливо, саме рідні наших героїв зараз почуваються дуже самотніми — і це одна із форм, як ми можемо висловити свою вдячність.
Це саме те, що сьогодні робить телеканал СТБ. Адже із зірками, проєктами і серіалами каналу українці проводять кожен свій день, аби знайти опору, триматися у ці нелегкі часи і надихнутися на нові перемоги. Різдвяний проморолик СТБ – про підтримку та турботу одне про одного. Адже у цьому велика сила українців: коли вони об’єднуються — про це говорить весь світ!
- Про сюжет
Ідея ролику належить промодиректорці телеканалу Наталці Проценко. У центрі сюжету мама, яка чекає на свого сина-військового з фронту, та на онуків, які тимчасово за кордоном. І це спільний біль всіх українців сьогодні. Тому зірки каналу збираються разом і приходять до героїні додому, аби підтримати та втішити її, створивши невеличке різдвяне диво.
За словами директорки з управління маркетингу СТБ Лідії Паньків, коли зірки каналу прочитали сценарій, вони настільки надихнулись, що не роздумуючи долучилися до творчої команди. “Нашим зіркам точно не хотілося б зніматися в недоречних роликах про радість, яку ми не здатні відчувати в повній мірі в цей час. Їм не хотілося б зніматись у роликах, які не мають соціально-важливої вищої мети”, – говорить Лідія.
- Про зйомки
Знімання тривали цілий день — з шостої ранку до дев’ятої години вечора.
«На знімальному майданчику панувала надзвичайно затишна і доброзичлива атмосфера. Коли я піднімалась сходами будинку — наш фуд-стиліт якраз смажив на пательні котлетки, їх аромат заполонив увесь простір. На столі стояли вже приготовані страви, для настрою ми тихесенько увімкнули якусь новорічну фонову музику, потріскував камін і було таке відчуття, неначе ми насправді зібралися не для зйомок, а щоб відсвяткувати Різдво у колі найближчих людей. — розповідає промодиректорка телеканалу СТБ Наталя Проценко. — Наші зірки дуже тепло підтримували пані Марію, яка стала головною героїнею ролика. Ми розуміли, що їй може бути складно зніматися, адже це довгий процес, велика кількість людей і багато задач від режисера. Тому в перервах між дублями було живе спілкування, жарти, щирі розмови і життєві історії, якими пані Марія ділилася з зірками. Це була справжня турбота і тепло не тільки в кадрі, а й поза ним. Хоча ми і знімали міні кіно, в той день на майданчику ми прожили справжнє життя».
У якості локації було вирішено обрати не штучно створену студію, а справжній будинок у місті Ірпінь. Під час російського наступу на Київщину ця будівля постраждала від ворожих обстрілів, але на момент зйомки власник його вже частково відновив. Та все одно на стінах все ще залишились сліди влучань, і це ще більше тримало в реальності усіх членів знімальної групи.
- Про особливі сенси
У якості музичного оформлення замість гучних і шумних пісень у ролику вирішили використати тиху різдвяну мелодію. Адже це Різдво і цей Новий рік українці не святкуватимуть пишно. Цього року наша радість буде стриманою, бо у кожного болить, що наші хлопці та дівчата знаходяться не вдома, а в жахливих умовах, ризикуючи щодня життям. Тому ці свята в кожній свідомій українській сім’ї будуть домашніми, теплими, зі стриманими усмішками і радістю. Ми просто будемо раді бачити своїх близьких поруч, а святкувати з розмахом зможемо лише після того, як переможемо наших ворогів.
«У ролику є кадр, де героїня подарувала нашим зіркам шкарпетки, які сама зв’язала і усі гості були ними зігріті. Такі самі шкарпетки ми раніше відправили нашому колезі режисеру монтажу промо-відділу СТБ, який зараз знаходиться на фронті. До Дня Святого Миколая ми вирішили зібрати для нього «Коробку тепла», у яку кожен поклав щось, що вважав за потрібне. Коли захисники отримали посилку, вони дуже дякували за в’язані шкарпетки, адже відчули, неначе до них приїхала частинка рідного дому. І хоча наш режисер нічого не знав про цей новорічний ролик, вийшло так, що у нас є кадр зі шкарпетками, як у наших зірок, але вони вже на ногах людини у військовій формі», — ділиться Лідія Паньків.
- Про партнерів
Різдвяне диво сталося завдяки відомим брендам, які виявили бажання подарувати трішки тепла і свята всім українцям.
«Любов телеканалу СТБ до своєї справи творить дива. Команда каналу дуже тонко відчуває емоційний стан українців і знає, які історії знайдуть відгук у їх серцях. При створенні цього ролику дійсно сталась різдвяно-новорічна магія. 4 наші рекламодавці змогли дуже органічно інтегруватись у цю історію — бренди Хуторок, Левада, чай Pickwick та посуд Krauff через телевізійні екрани країни показали домашній затишок, світло і турботу. Ми вдячні їм за відкритість, вдячні за підтримку ідеї і за їх вклад у зйомки. Ми впевнені, що це не останній кейс інтеграції такого високого рівня, і телеканал СТБ продовжить дивувати рекламний ринок і наступного року», — коментує Вікторія Шерстюк, заступниця генерального директора агенції інтегрованих рішень Brand Booster.
- Про команду
Маркетинг-директорка телеканалу СТБ — Лідія Паньків
Ідея та сценарій — Наталя Проценко
Режисерка-постановниця — Олена Захарчук
Оператор-постановник — Сергій Ревуцький
Друга режисерка — Катаріна Савченко
Гафер — Тимофій Геращенко
Художниця-постановниця — Марія Островська
Фудстиліст — Микита Силін
Стиль — Марина Федорченко, Катерина Тарновська, Вікторія Сташевська
Локейшн-менеджер — Дмитро Самосват
Старменеджмент – Андрій Фурман, Анна Фурман
Продюсери — Ольга Шпачук, Вадим Столярик
Дизайн — Андрій Асламов, Олександр Антонов
Пост-продакшен — Елґуджа Гогохія
Брендвойс — Дем’ян Радзивілюк.
Фото: пресслужба